16.10.2009

Lankahuumassa

Kiitos kommenteista!

Seuraavana vuorossa kirjoneuletta. Olen siinä vielä ihan aloittelija, mutta ihanaa se on. Tasan vuosi sitten valmistui ensimmäinen perhoslapanen ja eilen sain viimeinkin parin valmiiksi. Vuoden aikana on käsiala löystynyt sen verran, että kakkoslapanen on hieman isompi. Ihmettelen myös, miksi olen tehnyt 2mm puikoilla, kun lankana on Nalle? No, mikäs siinä oli kitkutellessa ohuilla puikoilla, ainakin ovat nyt jämäkät lapaset;) Kuviomalli on siis Eeva Haaviston Sata kansanomaista kuviokudinmallia-kirjasta, lankana Nallet tavallinen ja colori.

Aivan kuin huomaamatta olen tempautunut mukaan Wollmeise-langan metsästykseen. Tänään posti toi ensimmäiset vyyhdit ja olen aivan myyty. Ihania lankoja on ennenkin ollut, mutta nämä ovat jotakin muuta... tuoksu, tuntu, värit...voikohan langasta huumaantua?

4 kommenttia:

MariL kirjoitti...

Ihanat lapaset! :)

hillanen kirjoitti...

Uuh, ihanat lapaset, ihanaa lankaa, ja kyllä, langasta voi ehdottomasti huumaantua. :)

JennyF kirjoitti...

Moi!
Kerro nyt mullekin, mikä tuo Wollemeise-juttu on, kun kaikkialla siitä kohkataan? Eli nustä tiedät, koska voi tilata, jne?
Kiitos!

JaaPa kirjoitti...

Aivan ihanan punaista Wollmeisea!
Kelpais mullekin :D

Minä ostin #neulonnan kautta yhden ihanan violetin, mutta paypal-tiliä en ole tehnyt enkä tee: en siis osallistu langan jahtaukseen noista päivityksistä.

JennyF: saksalainen lankakauppa. Värjää itse ja myy sitä nettikaupan välityksellä. Päivityksiä tulee satunnaisesti ja langasta on kova kilpailu.. Ihanat värit!